spikesreagularlife

Direktlänk till inlägg 5 februari 2012

tjejer är bra även om dem är jobbiga :P

Av Jesper Karlsson - 5 februari 2012 18:10

Jag känner nu att jag måste säga efter det senaste inlägget att tjejer är bra att ha ;)

dem får en att mår bra, dem får en att bara vilja ge dem en kyss som varar allt för länge.

Det är nästan som en utmaning att komma på hur man ska få dem att le det absolut vackraste leendet varje dag :$

Det måste alltid vara nya saker hela tiden annars får man inte samma reaktion.

Som en vän sa till mig om tjejer: You can't live with them, neither without them...And that my friends is a True Fucking Story!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jesper Karlsson - 30 juli 2012 19:12

I hate when life fucks me up! I hate that everyone treats me like that I'm the dumbest guy they know! I'm tired of being treated like a dumbass and a child that doesn't know anything for they're own good! I'm trying to be nice and trying to give pe...

Av Jesper Karlsson - 30 juni 2012 02:28

i got nothing more to say the world....black is the color of everything right now, black is the color of my eyes, because that is what I feel I deserve sometimes... Just the way to get either punished or taught a lesson...I've learned my lesson alrea...

Av Jesper Karlsson - 11 juni 2012 20:49

Shit happens, they saidLife goes on, they saidI got a pretty intense feeling that shit happens to me all the time and that life maybe goes on but not really to it's full capacity. I've got a theory 'bout life, and that theory is that; when someone g...

Av Jesper Karlsson - 3 april 2012 22:59


Jag har inte bloggat på ett tag har jag märkt, kanske dags o göra det? aa.... Det är en sak jag aldrig fattar....Varför är det inte en enda jävel som lyssnar på mig?jag vet att jag har rätt om saker mina tjejkompisar går igenom; ångest, deprissione...

Av Jesper Karlsson - 21 mars 2012 20:48


Kärlek är som många har sagt och vet är en otroligt komplicerad sak eller tillstånd eller vad fan man nu säger. jag har själv varit med om det och har även förlorat det... alltså att vara kär är nog det absolut bästa med livet, bara att få vara m...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards