spikesreagularlife

Alla inlägg under mars 2012

Av Jesper Karlsson - 21 mars 2012 20:48

Kärlek är som många har sagt och vet är en otroligt komplicerad sak eller tillstånd eller vad fan man nu säger.

jag har själv varit med om det och har även förlorat det...

alltså att vara kär är nog det absolut bästa med livet, bara att få vara med den man verkligen tycker om och inte kan leva utan är det mest underbara man vet.

Det låter så underbart att vara med om allt detta. Men som allt annat så finns det alltid en såkallad "Darkside" för kärlek o alla andra positiva saker i livet...men livet är inte alltid lätt o det får man helt enkelt ta i tu med på egen hand, det är ju inte precis nån som lever bara för att göra/lösa allting åt en.

Enough with that, idag har jag haft gitarrlektion och ljudteknik.

vi spelade in en bra låt på ljudtekniknen som va "Black Velvet - Alannah Myles", tyckte personligen att vi gjorde en riktigt bra rock-version utav den ;)

Men det är ju min åsikt haha!

W/E har även varit med mina awesome kompisar ;) kollade på solnedgången med Sandra, Sandra, Daniel och en annan snubbe jag inte kommer ihåg namnet på xD tog kort på solnedgången med min kassa mobilkamera bara för att jag kunde! Don't you dare to judge my camera! LOL! se själva ;)  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards